مشاوره ر ایگان به مردم در دفاتر مددکاری اجتماعی قوه قضائیه

ارسال شده توسط ادمین در 11 بهمن 1393 ساعت 23:11:02

مشاوره ر ایگان به مردم در دفاتر مددکاری اجتماعی قوه قضائیه

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: در اداره کل دادگستری استان تهران و در استان‌های دیگر دفتر مددکاری اجتماعی و مشاوره وابسته به معاونت فرهنگی قوه‌قضائیه آماده مشاوره دادن رایگان به مردم است.

هراتی، مشاور معاون فرهنگی قوه‌قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس درباره فعالیت‌های این معاونت در زمینه تحکیم خانواده و جلوگیری از طلاق گفت: معاونت فرهنگی دفتر مددکاری و مشاوره خانواده در تهران و در استان‌های سراسر کشور را راه‌اندازی کرده است و از خانواده‌های مستضعف و آسیب‌دیده حمایت می‌کند و همچنین مددکاری و مشاوره برای جلوگیری از طلاق را انجام می‌دهد.

وی افزود: دفتر مددکاری و مشاوره خانواده که توسط معاونت فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه‌قضائیه دایر شده‌ است در اداره کل دادگستری استان تهران فعالیت می‌کند و آماده انجام هرگونه مشاوره به صورت رایگان به خانواده‌های ایرانی را دارد.

این مقام مسئول دستگاه قضا ادامه داد: در معاونت فرهنگ دینی و سازمانی دفتری به نام خانواده وجود دارد که به مشاوره به خانواده‌های کارکنان قوه‌قضائیه و همچنین تولید و نشر کتاب و جزواتی در زمینه رشد و تعالی خانواده می‌پردازد.

وی گفت: هفته آینده در روز دوشنبه معاون فرهنگی قوه‌قضائیه نشست خبری‌ با عنوان استحکام خانواده، بررسی علل رشد طلاق و نحوه فعالیت قوه‌قضائیه در این زمینه دارد.

خبرگزاری فارس

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080